Hur mycket vill du låna?

  • Lånebelopp:
  • Återbetalning:
  • Total lånekostnad:

 Easycredit är tillgängliga alla dagar i veckan

Att ha en tillgänglig kundtjänst är helt klart högt prioriterat hos Easycredit. Det viktigaste för oss har alltid varit att våra kunder är nöjda och vi försöker hela tiden utvecklas för att öka kundnöjdheten. 

För oss är det viktigt att vara tillgängliga och disponibla när våra kunder vill kontakta oss och Easycredit kan nås på flera olika sätt. Nedan finner du alla olika sätt du kan nå oss på. Glöm inte att hos oss kan du ansöka om smslån dygnet runt 365 dagar om året.

Så når du oss snabbast

1. Telefon
Easycredit nås på telefon via 08-212 212 måndag till fredag 09.00 - 17.30 och lördag till söndag 11.00 - 17.00. Våra handläggare finns på plats varje dag under våra öppettider för att hjälpa dig med allt från låneansökningar, fakturafrågor, betalningar och övriga frågor. Tveka inte att ringa oss om det är något du undrar över och vill ha hjälp med. 

2. Chatt
Vår livechatt är bemannad av våra handläggare precis som vanligt under kundtjänstens öppettider. Vårt mål är att besvara dig så fort som möjligt och hjälpa dig med allt du undrar över. Efter lanseringen av nya hemsidan kan du till och med chatta med oss direkt i mobilen. Livechatten hittar du längst ner på hemsidan.

3. E-post
Skulle det vara så att vi har stängt eller att du av någon annan anledning föredrar att skicka e-post oss gör du det på kundtjanst@easycredit.se. Vi besvarar alla mail under kundtjänstens öppettider. Är det brådskande ärenden råder vi dig dock att kontakta oss per telefon eller via chatten.

Vi finns även på sociala medier 

Facebook - Easycredit finns på Facebook där vi aktivt uppdaterar nya artiklar, tävlingar och annan aktuell information. Gilla vår Facebooksida så missar du ingenting, varken erbjudanden, tävlingar eller andra nyheter. Gilla oss på Facebook.

Twitter - Även på Twitter uppdateras våra senaste nyheter och händelser. Tveka inte att följa oss på Twitter så kan du vara säker på att du inte går miste om erbjudanden eller intressanta artiklar som publiceras kontinuerligt. Följ oss på Twitter.

Google+ - Även fast Google+ är främmande för de flesta svenskar idag har vi valt att finnas på den kanalen också. Via Google+ kan du +1 våra artiklar och nyheter som publiceras och även lägga till oss i dina cirklar. Besök vår Google+ sida.

Youtube - På vår Youtube-kanal hittar du alla våra gamla och nya reklamfilmer. Även på vår Youtube-kanal är vi aktiva och uppdaterar nya reklamfilmer omgående i samband med att vi gör nya reklamkampanjer. Besök vår Youtube-kanal.

Sammanfattning

Easycredit har valt att finnas där våra kunder finns. Förutom att vi nås via telefon, chatt och e-post har vi även valt att finnas på olika sociala medier för att utöka tillgängligheten ännu mer. 

Vårt råd till dig är att kontakta oss via kundtjänst på telefon, chatt eller mail om det är brådskande ärenden och sedan även följa oss på sociala medier för att inte missa nyheter om erbjudanden, tävlingar och annat vi publicerar. 

Tycker du att vi borde finnas på andra sociala medier också, såsom Instagram?

1 augusti 2014

Vi behandlar din ansökan,
vänligen vänta...